به گزارش وبدا مسئول وب سایت مدیریت روابط عمومی دانشگاه اعلام نمود: سایت اولین جشنواره استانی سلامت و رسانه دانشگاه راه اندازی گردید

مهندس "مجید پورخیاط" اظهار داشت: سایت مربوطه به صورت responsive بوده و سازگار با تمامی device ها از جمله موبایل و تبلت میباشد و  جدیدترین متدهای طراحی سایت برای پیاده سازی آن توسط اداره تحقیق و توسعه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی همچنین افزود: سایت طراحی شده علاوه بر امکان سیستمی نمودن فرایندهای ثبت نام، ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ویرایش آثار ارسالی و پیگیری نتایج داوری جشنواره بصورت الکنترونیکی، قابلیت اتوماسیون داوری را نیز دارا میباشد. به این ترتیب که فرایند داوری نیز میتواند در چندین سطح و از هر کجای کشور بصورت آنلاین و الکترونیکی توسط داوران تعریف شده انجام پذیرد.

"مهندس مجید پورخیاط" تاکید کرد: رویکرد جدید مدیریت روابط عمومی به همراه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، رویکردی دانش بنیان و نوآورانه است و این مدیریت تلاش دارد با تکیه بر استفاده از دانش روز آی تی و  توانمندی های داخلی خود، ابزار و تسهیلاتی را برای ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات دانشگاه ارائه دهد.

 


فاقد نظر